כך תבחרו עיצוב לחדר הרחצה

עיצוב חדרי רחצה נחשב לתת תחום גדול ומוכר מאוד בעולם העיצוב. כאשר חדר האמבט מתוכנן נכון ומכיל שילוב נכון בין פרקטיקה ליופי, מתקבל מקום שנעים ונוח מאוד לשהות בו.

מעצבים מהגדול אל הקטן

רוב האנשים שניגשים לעיצוב חדר השירותים והרחצה, מבינים שהפרטים הקטנים הם אלו שמבדילים בין חלל שומם וחסר אופי לבין מקום שנראה מטופח, נקי ומסודר. אלא שבעיצוב כמו בעיצוב, מתחילים מהפריטים הגדולים ביותר ומהם יורדים עד לפרטים הקטנים והמשדרגים שמעניקים את המראה הסופי והשלם. על כן, בחירת שיש לחדרי אמבטיה, סוג המקלחת והניאגרה הם אלו שיתנו את הטון לכל האבזור הנלווה שיצטרף לאחר מכן.

בבחירת העיצוב קיימים גורמים רבים שיכולים לסייע לכם. החל מקטלוגים ודוגמאות ברשת וכלה ברעיונות יצירתיים שנמצאים אצל מעצבי הפנים, אצלם ניתן להפיק גם הדמיה ממוחשבת של החלל ולראות כיצד הדברים יגיעו לידי ביטוי בפועל. על הנייר אפשר להזיז, לשנות ולתכנן מחדש ולכן שלב זה צריך להיות ארוך, שקול ומנוהל בחכמה. אחרי הכל, לא בכל יום אתם מחליפים את חדר הרחצה ומשנים בו את מערכות הקבע בהתאם לטרנדים של התקופה הקרובה.

כיור או שיש לחדרי אמבטיה עם מכלול התכונות הרלוונטי

בחירת הספקים לעבודה תוכל להתבצע עצמאית, אם כי אנשים ללא רקע או הבנה עיצובית לרוב יתקשו למצוא חברת שיש במחירים נוחים או חנויות פירזול מתאימות, בהן ממתין מבחר ריאלי ביחס לתקציב שלכם, אך גם מהסוג הטוב והעמיד שילווה אתכם לאורך שנים. בסיס העיצוב צריך להישען בעיקר על ההבנה כי מדובר בחלל יחסית קטן, שזקוק לתנאי קיום שונים מאלו של יתר הבית. כך לדוגמה, שיש שאיננו מוגן מים ודוחה רטיבות, יתברר תוך זמן קצר כמקור אינסופי לניחוחות לא נעימים, עובש ופטריות, המזמנים מטבעם חיידקים רבים שיהפכו את החדר לבלתי היגייני מספיק.

טיפים למתקשים בבחירה

לרשותכם עומדים סוגים, חומרים, מרקמים וטקסטורות של רכיבים שונים המרכיבים את חדר הרחצה. תוכלו לשלב בין כמה מהם על פי הצרכים והנוחות, אך גם "לשחק" עם ההתאמה שלהם זה לזה, על מנת ליצור חלל מעניין ומושך יותר, אלגנטי ונקי למראה שכיף להשתמש בו באופן קבוע. בנוסף, רצוי שלא להתקבע רק לרעיון אחד, שעשוי שלא לענות על כלל הצרכים שלכם. זכרו שיופי משחק תפקיד מרכזי מאוד בחיי חדר הרחצה, אך שום יופי שבעולם לא יועיל כל עוד לא בחרתם בחומרים מצוינים בעלי תכונות ומאפיינים נדרשים.

אל תתפשרו על מתן אחריות

בפנייה אל חברת שיש במחירים נוחים, אל יצרנית האמבט וחנות הכיורים והברזים, וודאו שאתם מקבלים אחריות מלאה לתקופה של מספר שנים על כל פריט שתרכשו. אחריות זו תשמש אתכם למקרים שבהם מתגלה ליקוי או נזק, המעידים על כך שתכונות המוצר שהוגדרו לו אינן פועלות כראוי. לא תמיד מדובר ב"חתול בשק" – פגם בייצור או דפקט מקומי נחשבים לעניינים מקובלים ושגרתיים בכל תחום. לכן, זו תהיה האחריות שתספק לכם כיסוי לכל מקרה שכזה ותאפשר לכם להמשיך ליהנות מהרכישה ומהנראות שבחרתם.

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מכונות תעשייה

טיפים לתחזוקת פלטת דריכה איך להאריך את חיי השירות שלה

לוח הדריכה הבלתי מעורער, עם פני השטח החזקים והנוכחות האיתנה שלו, ממלא תפקיד מרכזי ביישומים תעשייתיים שונים. שומרי מתכת אלה מרפדים את רצפות מפעלי הייצור וטביעות הרגל של המכונות, ומציעים יציבות ובטיחות נחוצות. עם זאת, השירות הסטואי שלהם נלקח לעתים קרובות כמובן מאליו. באיזו תדירות אנו עוצרים לחשוב על הטיפול שמשטחים מחוספסים אלה דורשים כדי לשמור על אחיזתם ולהישמר מפני שחיקה בלתי פוסקת של פעולות יומיומיות?

לקריאת המאמר »
שעווה לנר

האם שעווה להכנת נרות היא המגמה החמה ביותר ברשתות החברתיות?

האם שמתם לב לזוהר הקסום של נרות בעבודת יד מהבהבים בפיד המדיה החברתית שלכם? שעווה, חומר צנוע ועתיק, הצית את הסערה האחרונה בעולם הרשתות החברתיות, והאיר באור חם פינות יצירה ברשת. נראה כי מלאכת היומין של ייצור נרות נמסה כעת בליבם של חובבי DIY ואנשים בעלי מודעות אקולוגית כאחד, ומציתה תנועה שמעצבת מחדש את האופן שבו אנו חווים את האווירה הביתית שלנו.

לקריאת המאמר »

טיח תרמי

מבנים יכולים להיות מבודדים מצוינים מפני מזג האוויר החיצוני בחורף ובקיץ וכשהבידוד נעשה בצורה איכותית הדבר מורגש מיד. בחורף נחוש

לקריאת המאמר »