בעל מקצוע? הנה 5 דרכים מוביל לשיווק העסק שלך

הכל עניין של ראש פתוח וקביעת יעדים

בעוד רגע נציין חמש דרכים יעילות ביותר לקידום העסק שלך ובפרט ברחבי הרשת, טרם נציג רשימה קצרה של אפשרויות חשוב להבין שני דברים. הראשון הוא שחשוב לקבוע יעדים ותקציב – ישנן אפשרויות רבות אשר כפופות לתקציב פרסומי ושימוש בכלים יעלים אך לא חינמים.
הדבר השני הוא שבשיווק כמו בשיווק, אין סוף אפשרויות. כמה שנשכיל לפתוח את הראש, להיות יצירתיים ולצאת מחוץ לקופסא ככה נרוויח ונוכל לשווק את העסק בצורה אפקטיבית יותר.

השיטות המקובלות:

  1. מעגלים חברתיים הם התחלה חזקה ויציבה – ישנה טענה שלפיה ללהקה קל יותר להתפרסם מאשר לזמר בקריירת סולו – זאת מכיוון שבהופעות הראשונות, בהן האומן צריך למלא פאבים ואולמות יש ללהקה יתרון מבחינת המעגלים החברתיים והיא מסוגלת להניע את עצמה בהתחלה בצורה רחבה יותר. הדבר זהה להרבה מאוד תחומים בחיים וגם לעסקים ולקידומם. מעגלים חברתיים רחבים הם מקור לדחיפה, פרסום ושיווק.
  2. שימוש בכלי הקמפיינים הוירטואליים – פייסבוק למשל מציעה לך על פי תקציב וקריטריונים לקדם את העסק שלך דרכה מה שמאפשר לך גישה למקורות ידע אדירים בצירוף כוח הדחיפה של פייסבוק. העבודה נעשית עבורך בצורה עצמאית ואתה נהנה מפרסום יעיל, המוני וממוקד.
  • גוגל מציעה לך לצאת בקמפיין דרכה אשר יוביל את עמוד העסק שלך להופיע מוקד ככל שתקציבך יאפשר זאת בשורות החיפוש. מדובר במהלכים עוצמתיים אשר יכולים לגמרי לקבוע האם עמוד הנחיתה או הדף של העסק יעלם או ימשוך קהל רב ולקוחות פוטנציאליים.
  1. ענקיות הטכנולוגיה בעצם הופכות את המוצר הרדום שלנו לשלט נוצץ ברחבי הרשת אשר מושך אנשים להיכנס אליו – משם הדרך אל לקוחות הקצה קצרה בהרבה וסיכויי תפיסת הלקוחות שלנו עולים דרסטית.
  2. קידום אתרים באינטרנט – אלו משרדי פרסום אשר מכירים את הכלים השונים הקיימים ברחבי הרשת ויכולים ליצור בצורה ספציפית אסטרטגיית שיווק אשר תורכב בצורה אינטיליגנטית מיותר מכלי אחד.

    האם מומלץ לשלב כמה שיטות? וכיצד?

איך ממשיכים

על קצה המזלג אלו חמש אפשרויות לקידום העסק ובמרחב הוירטואלי בפרט. הן ללא ספק מהאפשרויות היעילות שקיימות אך יש להבין שחייבת לבוא מעטפת שלמה לאותן השיטות – עמוד אשר משווק חזק ככל שיהיה, במידה ואינו מזמין את המשתמש לשהות בו אנו נאבד קשר עם המשתמש אשר היה לקוח פוטנציאלי. במידה והעמוד אינו רספונסיבי – תיפגע אפקטיביות הפרסום.

לסיכום

הכלים מונחים לפנינו, יש לנצל אותם ולראות כיצד יוצרים מעטפת שלמה אשר תספק מוצר מקצה לקצה. נפרסם מידע איכותי ונעים בעזרת כלים שונים ומשם המסלול ליצירת תנועה אל האתר ובקצה גם אל העסק היא קצרה. בספרו האחרון של מארק מנסון, הוא ציין בפסקה שבעברו עבר סמינר כתיבה, לטענתו בחורה מכיתתו כתבה לתפארת , טוב ממנו בהרבה. אך, אינה עסקה בפרסום וזה ההבדל ביניהם כאשר כיום הוא בעלים של רב מכר בינלאומי והיא נותרה אנונימית בסיפורו של אחר. השכילו לשווק עצמכם מכיוון שלעיתים רבות מוצר טוב אינו מספיק.

 

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מכונות תעשייה

טיפים לתחזוקת פלטת דריכה איך להאריך את חיי השירות שלה

לוח הדריכה הבלתי מעורער, עם פני השטח החזקים והנוכחות האיתנה שלו, ממלא תפקיד מרכזי ביישומים תעשייתיים שונים. שומרי מתכת אלה מרפדים את רצפות מפעלי הייצור וטביעות הרגל של המכונות, ומציעים יציבות ובטיחות נחוצות. עם זאת, השירות הסטואי שלהם נלקח לעתים קרובות כמובן מאליו. באיזו תדירות אנו עוצרים לחשוב על הטיפול שמשטחים מחוספסים אלה דורשים כדי לשמור על אחיזתם ולהישמר מפני שחיקה בלתי פוסקת של פעולות יומיומיות?

לקריאת המאמר »
שעווה לנר

האם שעווה להכנת נרות היא המגמה החמה ביותר ברשתות החברתיות?

האם שמתם לב לזוהר הקסום של נרות בעבודת יד מהבהבים בפיד המדיה החברתית שלכם? שעווה, חומר צנוע ועתיק, הצית את הסערה האחרונה בעולם הרשתות החברתיות, והאיר באור חם פינות יצירה ברשת. נראה כי מלאכת היומין של ייצור נרות נמסה כעת בליבם של חובבי DIY ואנשים בעלי מודעות אקולוגית כאחד, ומציתה תנועה שמעצבת מחדש את האופן שבו אנו חווים את האווירה הביתית שלנו.

לקריאת המאמר »

טיח תרמי

מבנים יכולים להיות מבודדים מצוינים מפני מזג האוויר החיצוני בחורף ובקיץ וכשהבידוד נעשה בצורה איכותית הדבר מורגש מיד. בחורף נחוש

לקריאת המאמר »